La secretària de Joventut ha obert el termini de presentació de projectes per al programa Joves Cooperants. Aquesta iniciativa, de caràcter anual i impulsat conjuntament amb l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i en col·laboració amb el departament de Treball, permetrà la contractació de 10 joves en projectes de cooperació. Les entitats tenen temps fins al 31 de juliol per presentar les seves sol·licituds.

Requisits

Els aspirants han de ser menors de 29 anys, han d'estar inscrits al Servei d'Ocupació de Catalunya, reunir les condicions necessàries per treballar en un país del Sud i complir el perfil professional que requereixi el projecte al qual s'opta.

En aquest sentit, es valorarà molt positivament el coneixement en matèria de cooperació internacional i el domini de l'idioma necessari per desenvolupar les tasques concretes.

La contractació dels joves seleccionats anirà a càrrec de la secretaria de Joventut del Departament d'Acció Social i Ciutadania i durarà entre 6 i 9 mesos .